Mine sider.

26.12.2010

Jula 2010

Da var jule vel fordøyd - for denne gang.
Dagen startet med 3 timer jobb og det var flere en 1 som var ute kjøpe de siste gavene for å si det slik.
Så får håpe alle ble fornøyde :)
Fikk besøk av pappa også og det var koselig.
Selve julaften feiret vi hos mamma - alle 3 søstrene, sønnen min, niesen min, bestemor og pappa og selvfølgelig  mamma - var samlet til mat og gaver.
Vi var på grava tente lys for Besse - var så fint se alle lysene der oppe, litt trolsk stemning.
Deretter bar det avsted for hente Dadda, på sykehjemmet.
Siden hun er dårlig til beins, måtte vi styre litt før vi fikk det til, men hun kom i hus :)


Vi hadde et pakke helvete uten like - med ei lita prinsesse på under 2 år - ble det en del pakker.
Man blir faktisk sliten av slike aftener som julaften - så mye som skjer.
Var jo stup trett da jeg kom hjem den kvelden.
Vi måtte jo levere Dadda og levere henne vel tilbake på sykehjemmet - før vi satte kursen mot Son for en snar visitt levere gave til Hilde. så var det bringe lille søs vel hjem og meg selv til slutt.


Vel hjemme var det jo rydding og slikt, så alt kom på plass.
Skal være glad når jula er over og vi kan beg normalisere hverdagene - liker være litt i rute uten så mye kluss.


1 juledag var vel ganske så slapp - følte meg nesten syk, var vel bare utmatta fra kvelden før, hehe.
Men fikk nå kommet meg på pølsefesten til Tore og der blei det kverket både ene og andre flaska.
Dro hjem i 02 tiden - var i grunn fornøyd - besvimte ca 02.30 og kan ikke huske jeg har drømt noe engang før jeg våknet i ti tiden i morres.
Dadda ble jo 80 år i dag, så vi var på bursdags besøk på Sykehjemmet .... med kake og blomster.
Så fått i meg dosen for å si det slik.


Nå er det film med søs - før jobb i morgen, myk start med 2 timer bare, hehe.






Fortsatt God Jul.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)