Mine sider.

10.12.2010

Fredag 10 Desember.

Da nærmer det seg jul med stormskritt og gave hysteriet har jeg sånn delsvis kontroll på, hehe.
Finner jo noe hele tiden til noen personer, mens andre er vanskelige, men noe skal det vel være.


Fått trent 2 ganger til nå denne uken - det blir ikke så mye som jeg vil, sykdom på jobben og da må man trå til litt ekstra. 
Det har ligget på 3 ganger pr uke, men skal gjerne opp i 4 ganger for være fornøyd.
Resultater har jeg fått på styrke delen, mere stabil når jeg løfter og øker fort i flere av øvelsene - takk gud.
Er så demotiverende tenke på hva jeg en gang greide løfte forhold til i dag - må tilbake i god formen :)
Tar vel noen mnd på visse øvelser som bryst feks.
Kondisjonen er et helvete - mulig jeg ikke har normalt pusterør, kjennes neimen ikke slik ut!
Ikke vært på noe time denne uken, men har spunnet for meg selv samt gått tur.
Jobbet slik at de jeg vil på ikke har klaffet :(


Kosten har vel bestått av ca for mye sjokolade, har jo vært i Danmark med båten og der hiver jo sjokoladen seg over meg på taxfree - kanke no for det da ;)
Men det får gå, er på vei rett vei i følge vekta så da får jeg overleve det.


Trening Onsdag 08.12.10


Ca 60 min gange ute i vinter`n.
30 min spinning.


Vekter:


Bryst :
Skråbenk
Flyes i kinesis maskin
Benk i smith 


Triceps:
En arms push down i cabel
Smal benk i smith
en arms over hodet med tau i cabel


Mage:
Dive situps - planke på albu + rette armer + på bosu
Hofte hev liggende




Torsdag 09.12.10


Gange 60 min ute
30 min spinning


Vekter:


Skuldre/rygg
Skulderhev sittende med stang
Skulderhev side i cabel
Bakside ene og en i kinesis
Bakside begge armer i kinesis
Stående roing i cabel
Skidrag i cabel
Øvelse for rotatorcuff


Biceps:
Stående en og en i cabel med festene øverst.
Scott surl
biceps curl i kinesis




Magen trente jeg hovedsakelig i slynga sammen med korsrygg.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)