Mine sider.

19.12.2010

Uke 50

Denne uken har det blitt 3 økter.

Mandag:
35 min spinning.

Bein:
Strake mark 4 * 10 repp

Benpress normal 3 * 10 repp
Benpress innside 2 * 10 repp
Benpress utside 2 * 10 repp

Leg exst 3 * 10 repp

Triceps:

Push down en og en 3 * 8 repp
Smal benk 3 * 8 repp
manual over hode 3 * 8 repp

Mage:
Kast av ball  * max - 2 runder.
Situps i div varianter.
Mage i kinesis maskin

Gange ned 30 min

_________________________________________________________________________________

Onsdag:

30 min spinning.

Rygg:

Nedtrekk foran: 4 * 8 repp
En arms roing i cabel 3 * 8
Nedtrekk smalt grep 3 * 8 repp

Biceps:

En og en arm med feste oppe i cabel 3 * 8 repp
En og en med feste nede i cabel 3 * 8 repp ( siste settet trente jeg negativt.)
Liggende over skrå benk på mage med stang 3 * 8 repp

Mage:
Planken i slynge - front- side og rygg
Planke i slynge med" kne hev"
Sittups front + side.
Mage i kinesis maskin.
Side hev med manual.

Gange ned  og halvveis opp 45 min.

_______________________________________________________________________________

Torsdag:

Bryst:

Skråbenk 3 * 8 repp
Fastbenk 3 * 8 repp
Flyes i kinesis 3 * 8

Skuldre:

Sidehev i cabel 3 * 8
Bakside med fri stang 3 * 8 repp
Baksiden i kinesis
Øvelse for rotator cuff i kinesis

Mage:

Sittups frem og siden.

Gange til og fra trening 60 min - et helvetes snøvær på vei hjem, hadde mascara i hele trynet når jeg kom på jobb - jadda!!!


Neste uke er det nytt opplegg - juhu:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)