Mine sider.

16.11.2010

Trenings dagbok

Dagens trening blei faktisk ganske så slitsom.

Trente Corebar og fikk da hold under timen, så sleit jo med det - samt 3 muffins jeg hadde prøve bakt og prøve smakt litt tidligere på ettermiddagen, truet med komme i retur.
Sunne eller ikke... no murcy.


så blei med denne timen samt litt trening av mage der vi kastet ball.
Testet også den nye kinesis maskinen, men der må jeg inspisere litt mere senere.


Tok en Yt da jeg kom hjem, lagde opp noe middag til resten av uken - prøvesmakte litt da;)
Ellers orket jeg ikke noe spes med mat - føler jeg har drukket på meg øl mage, det skvulper så artig inni der hver gang jeg snur meg ;))


Tok meg litt sol og føler meg en smule grilla.. ja ja - man får lide for forfengeligheten enda noen år ;))
Man føler seg litt mere FRESH med farge en en gusten gulfarge som man automatisk får nå på denne års tiden.

Men nu er det kvelden ... natt natt til alle sammen ;))








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)