Mine sider.

17.11.2010



Onsdag.17 November.


I dag blei det litt bevegelse i sjela, i form av 
60 min gange ute + 10 min på mølle.
45 min spinning og 60 min vekt trening.


Var glatt som f.... da jeg gikk, så lurte på hvordan det skulle gå, men kom meg ned med alle lemmer i behold.
Spinning med Lisa er aldri å spøke med og i kombinasjon med min rottene kondis - ja da kan det kun bli en ting: SVETT OG MØKK SLITEN!!!


Holdt nå ut, men måtte jukse litt her og der og skru feil vei på skruen, hehe.


Bedre med styrken, trente dag 3 på programmet, men bytta ut noen øvelser og la inn noen andre, men holdt meg stort sett til programmet.


Til frokost tok jeg en YT, ikke glad i mat for tidlig.
Så blei det en halv banan etter spinninga.
Spiste ganske tidlig middag siden jeg skulle jobbe fra kl 14:00
Synda med 4 pepperkaker på jobb, hihi.


Laget omelett av 2 egg, 3 skiver bacon, rød løk og litt smøreost til kvelds - med salat til.
Var godt med mat da, mange timer siden jeg spiste sist.




Jepp, det var alt - nå er det fotball som beskues fra under dyna.




Ha en fin kveld og natt... vi snakkes :)







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)