Mine sider.

20.11.2010

Fin Lørdag :)

Ettersom det var sykdom i familien, ble det ingen julemesse i dag :( Så vi satser på selge rubbel og bit neste helg da vi skal stå både Lørdag og Søndag.


Hatt to dager med hvile, men siden jeg da fikk "fri" i dag, ble det trening.
Den gikk som følgende.
Gange ute på is og snø i 30 min.
Styrke: 


Rygg.


En arms roing i maskin
Smalt nedtrekk
Lat drag på knær i kabel


Biceps.


En og en stående i kabel, nada navn på den - men fester håndtaket oppe i kabelen og står med arm i ca i 90 grader kjører biceps - kan kjøre begge samtidig, men jeg har problemer med ryggen og velger ta en og en.
Biceps curl - liggende på magen på skråbenk og kjører stang foran.
En arms curl med manual - kjører de siste negativt.


Strake mark og benpress


Mage:
Planke på bosu både strake og bøyde armer + situps med ball med strake armer.
Ligge på rygg holde i ribbe bak, kjøre strake ben opp og ned - på vei opp heves bekkenet rett opp.




Etterpå dreit jeg meg ut på 1 time body jam, hehe - et syn for guder.
Så stiv og ujamma en kan bli da...my god!!


Ja ja, det var jo litt artig da på slutten - fikk det nesten til, bare nesten :))


Nå er det "alternativ Lasagn på gang - kommer 2 test personer på besøk.
Legger ut oppskriften for de som er intrs... 
Finner den under Etikette: Ting å putte i munnen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)