Mine sider.

15.11.2010

Forbredelser

Da har jeg laget litt spiselig nam nam som skal få komme seg i fryseren om ikke lenge.


Kylling taco mix.
Jeg har forberedt litt middager utover i uka.


Det blei strimlet kylling filet med krydder av ymse slag - urte salt, pepper , kylling krydder og chilli med lime.
Ferdig resultat


kokte opp  fullkorn ris som jeg deler i 50 g poser og fryser ned.
Bare ta opp og varme i microe`n når man skal ha det.


Kylling strimler
Stekte også kylling kjøttdeig som jeg hadde 2 typer taco saus over - greit med litt smak på maten.


Lagde også en stor bolle salat... med 3 typer forskjellig salater- cherry tomater , agurk, rød paprika.
Jeg skal også ha oppi rød løk, mais, eple og feta ost, men disse tingene vil jeg ha opp når det skal spises, blander det bare sammen på tallerkenen, syns det er ekkelt det står 2 -3 dager i en bolle.
Greit med det jeg har blandet... litt sær akkurat der.
Hadde 2 ts Linfrø oppi også.



 Salat.



Alt blir delt i porsjoner og fryst ned, ikke salaten da selvfølgelig.




Så da er det bare glede seg til innta godsakene.
Men nå er det natta for denne jenta....





2 kommentarer:

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)