Mine sider.

16.09.2010

Småting på en Torsdags kveld.


I dag hentet jeg Wallstickers jeg har bestillt fra http://in-spira.no/
Fikk de opp på veggen og det blei stas spør du meg:)
Ble en på kjøkkenet og en på soverommet:)



Denne tok jeg vedsiden av tallerkenhylla mi.
 Så nå er det bare hive seg over bolle og sleiv.


Slik blir det fra siden.

Kjøpt "film" til å ha på soveromsvinduet. Får det på jobben min 129.- pr. meter.
En smart vri om man ikke ønsker innsyn.Satt det på nederste del av vinduet i første omgang.
Søte gull hjerter jeg kjøpt på en eller annen lampe butikk på Ski Storsenter - husker søren ikke navnet ;(






La oss bade???
Noe tenke over:))

Noen bokser jeg kjøpte, finner vel noe putte oppi der...en gang


.

På soverommet, under engelen min Raffaello,
 ble det Carpe Diem. 
Får se om det hjelper på natte søvna ;)
Siste Wallstickeresen vet jeg ikke helt hvor jeg skal ha... skal henge opp et skilt på døra som jeg fikk fra In-Spira også, men får ta det i morgen .
Kreativiteten er brukt opp for i dag:)

1 kommentar:

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)