Mine sider.

16.09.2010

Shopping

I dag var det shopping med søstern som stod for tur.
Siden det ikke blir noe av den planlagte flyttingen, var det dra opp i leiligheten  hente med seg ting som måtte leveres tilbake :( Slikt kaller man PES!!!
Vel lasta inn blei neste stopp Skeidar i ski, selvfølgelig  var jeg 1 dag forsent ute til få pengene tilbake, så ble tilgodelapp. 
Fikk nå med meg kurvene mine da...de tok jo hele bilen og vel så det!!


Lille gull til Tante var også med .... vi hadde en vill lek i baksetet mens mor kjørte alt hun kunne - flaks ikke "naboen" så oss, hoho.








Fikk nå brukt opp litt penger på senteret.... både nytt regntøy, joggings, daffe genser, undertøy, kjole, skjorte, sokker og div havnet i shopping posene.















Ble denne kjolen fra Vero Moda - i mokka.... var skikkelig fin om jeg må si det selv. ( Og er jo nettopp det jeg gjør;)














Logg deg inn på 5 SHOPS 





der kan du bestille både til    den ene og andre i familien




Fikk kjøpt meg noen vinterstøvler også
å... enkle og greie og ser gode ut å gå i. Dro til med et skuup på Økonomisk
Fikk tak i Helly Hansen regnsett til 798.-
Var satt ned fra 1990. - Så da slo jeg til.
Tross alt høst ute og værgudene hiver jo om seg med både ene og det andre.

Så vidt vi fikk plass i bilen hjem, kan si det slik at jeg satt og stanga hue i en kurv hele veien.
Brukte ca et kvarter på komme meg inn og ut av bilen...

Så var det hjem rydde og ordne da.

Da er dagen snart over og jeg skal farge håret weeeeeeee.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)