Mine sider.

02.02.2014

Søndags puslerier.


I dag har det gått i sport og symaskin summing - trukke det hjalp Petter Northug noe særlig, men jeg fikk nå sydd 2 puter, x antall smokkesnorer, fora en pung og litt div.
Søstern ønsket seg blå og hvitt smokkepung og smokkesnor til lille Malthe. Det endte med 4 smokkesnorer til den ufødte lille saken i magen hennes faktisk.
Vel, det ble laget flere en 4 stk smokkesnorer - blei noen rååååsa til jente og. Får slenge de inn til salgs på Epla/Epla/Babyzonen.




Her kommer det noen bilder av smokkepungen. Den er heklet og oppskriften vil du finne på Dottie Dee i midten av Mars. Det kommer til sammen 3 ulike oppskrifter og alle er heklet.
Vel over til denne versjonen her. Den har jeg foret, tok meg bryet siden det er en "gave" ;)


Så var det smokkesnorene. De har jeg laget av forskjellig bånd. Både bånd og clips har jeg kjøpt på Ebay og Etsy, mye billigere og det kommer rett i postkassa til deg.









Så har jeg jammen sydd 2 puter som jeg nevnte helt i starten her, De glemte jeg nesten i farta... uff... ikke bra vettu, har hukomelse som ikke eksisterer.
























På dene puta har jeg sydd på et uglebånd bak.
Så er matcher faktisk pute OG smokkesnora for de som er opptatt av slikt ;)
Alle putene er sydd med konvolutt åpning og med en ekstra søm på rettsiden.
Mere stoff ligger og venter, det blir en kolleksjon for jenter og en for gutter :)

Nei nå får jeg svinge heklenåla, driver med et ugleteppe og er nå på alle uglene som skal være i front, hurra liksom. Og ingen trådender å feste siden ugla består av flere farger....neidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!
Er et reint lite helvete skal jeg si dere!!

Litt eis-gel på skuldrene nå så er jeg klar.

Vi snakkes :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)