Mine sider.

03.02.2014

Oldemmorsruter


Here we go again.

Har startet på noen oldemorsruter i 2 forskjellige blå farger og lys beig, planen er at det skal bli to puter til slutt.
Er veldig glad i denne type ruter, så noe lignende for lengesiden på nett og lagde min egen versjon.
Garnet som blir brukt er PT2 og et angora garn fra Pickles.





Fra før har jeg laget denne puta i bomull med samme mønster, du ser den nederst til høyre.
Den er jeg veldig fornøyd med - sukkersøt og rosa som den er.
Garnet som er brukt er et ganske tykt bomulsgarn som heter victoria, vet ikke i farten hvilken leverandør det kommer fra. men super digg å jobbe med.




Jeg har også disse lappene påbegynt - de er heklet i alaska fra Drops, igjen et av mine favoritt garn å hekle/strikke med. Det er 100% ull så disse lappene får jo et litt annet "utseende" en de andre i rosa.


Disse lappene vet jeg virkelig ikke hva det skal bli ut av, men kjenner jeg meg selv rett så popper de vel opp i et eller annet.













Det var alt fra meg denne Mandagen, ønsker alle en riktig god uke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)