Mine sider.

08.12.2013

Oldemorsruter.

Innimellom alle hentesettene må jeg ha litt avveksling. Har en del restegarn som bare skriiiiker på meg - så jeg gav etter for presset.




Jeg startet friskt på noen oldemorsruter, fant litt inspirasjon på nett og satte i gang. 
Meeeen så starter jo topplokket å jobbe, skal jeg strikke noen ruter også???
Så du kan si at selve komposisjonen er ikke helt klar enda, men den faller vel på plass... om litt.
Jeg ser for meg pute på 50*50 og en på 40*60 i nesten samme stil - i grunn lyst på et teppe også, men da er restegarnet for lengst brukt opp og jeg må kjøpe NYTT - og det var jo ikke meninga. (Selv om det sikkert skjer, hø, hø.)

Bildet jeg fant inspirasjon i er dette.


Kult med farger, men hjemme hos meg er det kjip, hvit stiiil.... og den er jeg veldig glad i ;)
Så mitt garn er litt dusere i fargene en det på bildet over.

Mitt neste prosjekt for Dottie Dee er nettopp: Interiør. Og det passer fint - det blir puter og pledd i forskjellige garnkvaliteter, grove og fine - satt sammen. Noe jeg VET er veldig lekkert.

Det var egentlig ikke så mye mere glupt jeg hadde og komme med - ønsker alle en fin 2 advent - vi snakkes brått :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)