Mine sider.

01.12.2013

Norgeslue



I disse dager driver jeg og designer NORGESLUER med votter for Dottie Dee.
Det vil komme et par heklede varianter, en for toving og en baggy + en strikket variant - også baggy, med votter til.

Jeg er glad i både vinter og sommer sport - og i anledning OL - ja da tenkte jeg det var på sin plass få laget en skikkelig mini kolleksjon med luer. Det er sikkert mange av dere som skal av sted å titte på forskjellige grener som de Norske utøverne skal konkurere i - spesielt i skisporet skjer det mye. Og der kan det til tider være kaldt. Hva er ikke bedre en lue og votter i nasjonalfarger som varmer??

Så her har du forskjellige valgmuligheter. Du kan strikke eller hekle selv, få noen du kjenner til og gjøre det for deg - eller kjøpe ferdig produkter fra oss :)

Nærmere info kommer på Dottie Dee bloggen Tirsdags kveld + en aldri så liten "reminder" her hos meg :)

Ha en ikke alt for "blåsebort" 1 advent - her letter taket snart, hehe .... får krysse fingrene for at det IKKE skjer.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)