Mine sider.

02.12.2013

Strikke lue.

Lue strikkeoppskrift.

I dag blei det fotshoot med søstern. Det ble både knipset glamorsett og Norgesluer med votter. Sistnevnte får vente litt, men jeg kan vise frem glamorsettet :)



Fikk søstern til å stå modell - kaldt var det så vi måtte knipse fort - ble heller litt bilde redigering i etterkant:)


Oppskriften min kan dere kjøpe på HER.
Jeg kjører tilbud frem til Fredag kl 24:00 - så vil dere føle dere litt fjonge, anbefaler jeg dette settet.
Fint som julegave eller til deg selv.

Shooten av Norgesluene og votter kommer i løpet av uka, dere skal få en liten smakebit da, siden jeg ikke kan dy meg :)


Sånn, det var søstern igjen - godt ha noen som har vett til å hode varmen i kulda med vedbæring :)

Vi snakkes, nå er det natti natt fra meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)