Mine sider.

24.12.2013

Julaften.


Da var endelig julaften her, vedder på at mange små har gledet seg til denne dagen :)
Selv har jeg vel et mere "moderat" forhold til den fått. Ettersom tiden går og små barn blir store, får man et litt annet forhold til den. Men enda den dag i dag - ser jeg på NRK når de sender Disney tegnefilmene jeg husker fra jeg var liten. Husker jeg gledet meg slik til disse. Hvert år var det en ny liten snutt og jeg var fryktelig spent på HVA det var hver jul.



Utenfor vinduet mitt er det ikke mye som minner om jul. Her blåser og regner det sidelengs. Lysene jeg hadde kjøpt for å tenne utenfor , de får bli i skapet - satser på en annen dag, hvor været har normalisert seg.

Ellers kan jeg melde om 3 dagen med en bedriten form. Snørr og tårer bokstavelig talt + alt annet som hører med når en er forkjøla. Sitter enda i morgenkåpa og klokka er snart kvar over to.
Får vel se å få på meg noe annet og komme meg bort til mamma. Har en haug av gaver som skal fraktes ut i bilen. mulig de blåser dit av seg selv om jeg bare setter de like utenfor døra...

I kveld blir det steik og tilbehør - og god hjemmelaget is med appelsin sjokolade til dessert. Den har mamma har laget på bestilling fra meg, i bytte får hun delfiakake som jeg har laget.

Tantebarna mine fikk hjemmestrikkete julestrømper med litt godis oppi, håper de ble fornøyde :)
Mumiene har jeg heklet etter en oppskrift jeg fant på nettet. Trykk HER så kommer du til den. Disse er kjempesøte og her kan du lage hele mumie familien om du ønsker.





Da tror jeg at jeg takker for meg, får hive innpå en ibux og sette fart.

God jul til alle mine lesere, kos dere :)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)