Mine sider.

31.10.2013

Hentesett til fotballfruen...


..... ja, det blir vel helst til babyen hun venter.




Heldige meg har fått forespørsel fra Fotballfruen om å strikke hentesett til den lille prinsessen hun venter.
Dette syntes jeg var veldig stas, så sa selvfølgelig ja med en gang.
Veldig hyggelig Caroline at du spurte :)

Hentesettet hun ønsket seg er fra Sandnes fra heftet: Tema 24 Babytepper og Hentesett.
Bildene er lånt fra nettet og er ikke tatt av meg.

Har strikket mange hentesett som dette, så tror nesten jeg kan mønsteret utenatt - eller JEG vet jeg kan.

Det eneste som er dumt med dette settet, er at det er veldig stort i strl, så jeg har laget min egen vri. spes buksen er stor/vid. Det er en vid moddel, det kan man jo se ut i fra bildene - så her kommer strikkefastheten inn i bildet, og en av grunnene til at jeg må justere inn litt.



Det er mange fine hentesett og ikke minst tepper i dette heftet så det anbefaler jeg på det sterkeste og kjøpe.
Da hiver jeg meg rundt og gjør siste finnish på et hentesett som er helt maken før, jeg setter i gang med Caroline sitt.



Fortsatt god Halloween.






1 kommentar:

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)