Mine sider.

14.09.2013

Shopping er gøy....


spesielt sånn shopping som ikke er planlagt, der du liksom får svidd av det meste av de pengene du har i lommeboka.... og det på unødvendige ting du bare MÅ ha.

Kjøpte meg disse rosene i går, ja måtte selvfølgelig ha en ny vase også da...


Fatet har jeg kjøpt på tilbud på Nille , det samme med tre hjertene, sommerfuglen og pip pippen.
De andre hjertene har jeg fått på Black Design.

Her har jeg fotografert i ganske sterkt sollys fra vinduet, så rosene forrsvinner nesten.
Vogna er er kjlpt på Nille - var en igjen og fikk den til halv pris - sukk, var en av de andre dagene jeg hadde for litt siden med slik "terapi" shopping. 
Garnet skal bli nye ugleluer, men det står fint der det står et par dager til ;)


Fikk også en blomst av min snille mor, dekorativliten saksomskalfå vokse seg stor på hyllami.
Buret er også fra Nille.... tilbud det også.


Kjøpte meg også en sånn "snu meg hver" dag kalende 
- og ligger allerede 
et par dager etter skjemaet, hoho.


Til slutt ble det et par hjerter på de hjemme mekka norgesglass "lysholderene"mine,
"dilldaller" gøy??? JAAAAAA!!!


Får vel vise frem det nyeste stettfatet jeg har laget, 
her med en klase veldig uekte druer, 
men dok berre lekkert :)




Og alle bildene er tatt med en skyhøy ISO - her var det ikke snakk om
å sjekke DEN innstillingen nei.... neida... så blei jo litt kornete bilder.
Slik er det når man driver tar bilder ute i halvmørket og ikke
har med hue neste gang man skal knipse...



Var så "foggy" her en aften, at jeg bare måtte ta bilder. Synd det
ikke var fullmåne, men får nok vente tolmodig på den. 

Da gjenstår det bare for meg ønske alle en fortreffelig helg :)
Og ja, jeg shoppa jo mye mere... men kan jo ikke røpe alt heller ;)




1 kommentar:

  1. The particular spam box has 4 unique replica watches motors, which cross analysis the probability of spam in more detail, and it sum up its premiss and reach at a conclusion using hublot replica sale analysis. SpamBulk is the first engine, which tries to name the majority emails. It has two possible methods, which the first method was to tag heuer replica uk. Bayesian analysis is the second method, which has statistical formula to name the majority email. The replica watches uk is the second engine, which considers the trustworthiness of the sender of the message to gauge whether it is the spam. It cross check with the SpamPit, where the addresses of the known spammers are included, and the list will be periodically revised according to updates from the Industrys database. Mailshell has two more component motors as the part of its software, that is fake breitling sale.

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)