Mine sider.

19.09.2013

Neon farger.


Har hevet meg på høstens bølge og laget en lue i sort og rosa neon farger.
En såkalt spisslue.
Den er egenkompnert og mønsteret ligger til salgs på Dottiedee sammen med en mengde av mine andre mønster. Neste på lista er et sett med lue og hals - til ungdom/voksen.
Ja for vi "voksne" er jo egentlig ungdom...sånn innerst inne???
Så da blir det sort og neon gult som står for tur.

Her kommer lua - den er i str 9 - 15 mnd.






 Ganske praktisk med lue og hals i samme "plagg", da er det ikke noe som glir opp eller ned.


Må også vise noe jeg kom over i dag ved en tilfeldighet. Jeg har gått fundert på kjøpe meg en filofax, alt jeg skal huske må ned et sted.... og på min surfe ferd i dag morges, fant jeg dette:
Lag din egen almanakk og det gjorde jeg jaggu meg.

Tok den store og det kostet meg 250 kr inkl frakt, ingen toll og tull....
Her kan du designe og lage den akkurat som du vil - så sett i gang, lag din egen du også :)



3 kommentarer:

  1. Hei allesammen. Jeg hadde kjøpt denne mønstra i fjord men har glemt å skrive den ut og no når jeg gikk inn på Mail å inn på linken så verka ikke linken lengre? E det nån som har mønstra på denne hua? Har så lyst å strikke denne hua 😃

    SvarSlett
  2. Hei allesammen. Jeg hadde kjøpt denne mønstra i fjord men har glemt å skrive den ut og no når jeg gikk inn på Mail å inn på linken så verka ikke linken lengre? E det nån som har mønstra på denne hua? Har så lyst å strikke denne hua 😃

    SvarSlett
  3. Hei. Jeg kjøpt oppskrifta av lua i noenfarge i fjord. Å glemt å skrive den ut. Så hær om dagen kom jeg på at jeg hadde den oppskrifta å ville strikke den. Så fant fram mailn dær oppskrifta var og når jeg trykker på å laste ned filen så virket den ikke. Så finner jeg heller ikke noen plass p kjøpe den på nytt? Har veldig lyst til å strikke denne lua. Så håper du kan hjelpe meg 😃 da har jeg blitt veldig glad 😃 så håper du ser denne meldingen og at du svarer meg 😃 mvh June 😃

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)