Mine sider.

02.09.2013


Da var vi online med nettbutikken - der får du tilbud om nettkurs, oppskrifter og garnpakker. Ikke alt er lagt inn enda, more to come baby :)

I mens har je ghatt en del bestillinger igjennom Epla og face - det går i ugler og hentesett + litt ymse, så har nesten pådratt med senebetennelse i armene igjen - tykke pinner er ikke så gode venner med meg gitt.

Driver stadig å lager nye oppskrifter, skal straks kaste meg på neon bølgen og se hva jeg greier få ut av det, blir spennende.

Har litt planer inni hodet så får se om jeg får det ut i maske form :)

Her kommer den siste ugle bestillingen - rosa ugle. Det skal også være boots til, men ikke ferdig med disse - poster hele sullamitten når de er ferdig.

Vi snakkes :)

Oppskriften kommer på Dottie Dee

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)