Mine sider.

30.08.2013

Dottie Dee - endelig online med nettbutikken :)


I kveld var endelig Dottie Dee online med nettbutikken.
Der kan du få masser med inspirasjon, vi er bare så vidt i gang.

Selv selger jeg en del Oppskrifter + Garnpakker på siden, det komme mye mere, men et sted må man jo starte.
Under ser du to av ugleluende det kommer oppskrift på i løpet av de første ukene. Herlige, myke luer som er kjempe fine til de minste. Str går helt opp til 12 mnd.




Klikk dere inn for en titt: http://www.dottiedee.no/ Øverst på siden får du forskjellige valg. Du kan hilse på meg under Hjertevenner og lese litt mere om meg og det jeg holder på med - og mine bidrag til Dotti Dee.
Setter stor pris på om dere melder dere på - da vil dere få en inspirasjons video rett i mail boksen deres og veiledning videre om hva som venter.

Blir kjempe glad om dere deler dette med alle venner, både i blogg verden og på facebook.

Vi selger også online kurs, her kan du lære å male med milk paint - en suer maling å bruk om du vil ha et gammel, slitt og chabby utseende på feks møblene din. hvordan du kan lage ditt eget serveringsfat. Begge disse tingene har jeg gjort en del av og det er ikke så vanskelig som du skulle tro, bare du kjenner til "hemmeligheten" bak det :)
Selv har jeg et kurs om hvordan lage dine egne stefat, hva du burde tenke på når du lager dette og hvor du får tak i de forskjellige delene du bruker, da snakker jeg om borr og div andre små lurenheter.
Dette er jo toppers julegaver å få - hjemmelagde stettfat.
Legger inn noen bilder av de jeg selv har laget + noen av de jeg viser frem i kurset.












Lurer du på hvordan du lager dette??? 
Her kan du kjøpe kurset: Hvordan lage dine egne stettfat.

Håper vi sees på Dottie Dee :)




1 kommentar:

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)