Mine sider.

28.05.2013

Ny sommerpute ferdig.

Da har jeg fått ferdg en pute i fykende fei.
Den var ganske så enkel, bare i staver rundt og rundt, 2 omg av hver farge.
Ene siden ble i roa og hvit, mens den andre siden ble i lilla, lyse beig/rosa og hvit - en omgang av hver.



Garnet jeg har brukt er Andes fra Drops, og nål nr 8.
Har fyllt puta med putefyll og heklet hele herligheten sammen med fm igjennom begge lag.
Må si den rosa og hvite siden er min "favoritt side" :)




Her ser dere også litt av pleddet mitt, det er endelig ferdig. Det er i bunn og grunn en kjempe stor oldemorrute. Hekle så stor du bare ønsker, avsluttet med med en "bølgekant"til slutt.
Her har jeg brukt Alaska fra Drops, nål nr 4.5

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)