Mine sider.

31.05.2013

Lag ditt eget stettfat.....da vel....

Det har jeg gjort!!

Bestillte delene til fatet på ebay, her finnes det mange forskjellige utgaver av selve "skrusammendelen"
Deretter kjøpte jeg et glassborr på claesolson - spurte duden i verktøy avd om hjelp, viste han "skrusammen" delen og han fant det borret som passet, enkelt og greit.

Så gikk turen til Nille, der kjøpte jeg en del billige tallerkner og litt div jeg trodde ville bli "gøyalt" på slike fat.
Deretter bar det ned på jobb for å lage herligheten.
Det er sommersalg på Lørdag, så får se om fatet får ben og gå på :)

Her er resultatet :






Her ser dere det lille fatet jeg også lagde. Usikker på om det blir slik, får se i morgen hva jeg gjør med saken ;)

2 kommentarer:

  1. Slike har jeg laget også, genialt, tenkte å kjøpe opp noen flere sett nærmere jul og lage slike til familie i gave med personlig preg som passer de forskjellige.
    Ditt fat ble veldig fint. Håper det får bein å gå på, ellers kan man jo bare bruke det selv :)

    SvarSlett
  2. Så stiligt! :))

    Ha ei flott helg! :))

    Klem Evy

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)