Mine sider.

14.04.2013

Vognteppe.

Da har jeg fått ferdig et vognteppe jeg startet på for en god stund siden. Det har blitt en del og gjøre etter jeg startet de to nutikkene mine på Epla - Babyzonen og Englehvit. Sistnevnte har feriestengt en stund fremmover. Jeg har god hjelp av mamma som både strikker og hekler og av lillesøs.
Startet jo også Baybyzonen på Facebook og det har kmmet bestillinger derrifra også. Så nå har jeg litt ventetid faktisk. Siden jeg driver med fotokurs også, så blir det nok henge fingrene i om dagen. Det skal knipses og øves, legges inn og redigeres. Det tar faktisk lengre tid en man tror.

Men i såfall, her er vognteppet jeg har fått ferdig, lekkert ikke sant?





Garnet som er brukt et Paris fra Drops, 100% bomull og heklenål nr 5.
Mønsteret har jeg sett i en blogg for lenge siden, men jeg forandret litt på det.
Teppet jeg så var heklet i flere forskjellige farger som gikk igjen oppover og kun med en rad bølger av hver farge.
Jeg har valgt 2 rader med hver farge.

Mål: 62*80 cm
Pris: 650 kr

Så til slutt et "stemningsbilde" - føles som høsten har kommet utenfor vinduene mine.



Ha en flott Søndagkveld videre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)