Mine sider.

29.04.2013

Stjerner.

Denne gang i strikket format. Det er jo så poppis med stjernemønster så da var det bare finne på noe smart da. Kom over en BLOGG som linket til en oppskrift på stjernene.
Jeg har brukt mine til å ha under blomster, lysestaker og fat. Her er det bare fantasien som setter en stopper.
Under kommer mine varianter :)








Har tovet de sammen med en håndklevask på 60 grader. Ser det blei ujevnt, men pytt, pytt...
Den hvite er strikket i i love u og den blå i Andes, begge fra garnstudio ( Drops )


Denne stjerna er strikket i PT3 og har 6 tagger. Den første jeg lagde så var et prøveprosjekt :)




5 kommentarer:

  1. Så flink du er! :) Ble jo kjempe fine! :))

    Og så er det så kjekt med ting vi kan lage selv! :)

    Ha ei flotte uka! :))

    Klem Evu

    SvarSlett
  2. Takk for det :) Flere stjerner er underveis :)

    SvarSlett
  3. replica bags nyc Continue Reading u5o28n9r91 7a replica bags meaning news y3e95p7r74 gucci replica replica bags ru replica bags nancy my company h7h14z4u45 replica bags toronto

    SvarSlett

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)