Mine sider.

27.04.2013

Hentesett...

og litt annet ymse.

Endelig ferdig med et hentesett til, har laget det FØR i dette innlegget.
Det er rosa og strikket i garnet Lanett fra Sandnes - pinne 2.5 - går faktisk lekende lett å strikke med disse "tynne" pinnene, liker egenltig pinne 4 og opp, da går det fort :)


Vel, vel... slik ble det:


Blei ikke så bra bildet, en del skygger og dårlig lys da jeg tok det, men det får duge ;)



Også kaget trekk til et babyglass, tenkte bruke det som vase til 
blomster - litt vårlig og koslig syns jeg.


Her har jeg tatt noen lavendel "kvaster" i "lille" vasen min :)



Har også fått strikket 4 kluter, flere skal det bli. 
Friske farger og utrolig gode kluter bruke, både til vaska av baby og som oppvask
klut - digg - digg - digg!!!




Garnet jeg har brukt er Cotton Light fra drops.
Legg opp 50 m på pinne nr 4.



Lilla klut: 5 rett - 5 vrang i 8 omg
Omv ved neste "nye" rute.
Hvit klut: 1r og  1vr i 2 omg - så omv i 2 omg.
Gjenta til kluten er ferdig :)
Turkis og rosa klut:  1p: 1r og 1vr - 2p: rett.
Gjenta til kluten er ferdig.

God Lørdag til dere alle :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)