Mine sider.

04.04.2013

Garn og pinner....

...Ja det var med til Egypt... fikk gjort ferdig en uglelue jeg hadde fått bestilling på og heklet på et babyteppe...men hadde tatt med for lite garn selvfølgelig. Fått ferdig kjolen jeg strikket, like før jeg dro på ferie faktisk.

Slik ble herligheten.








Den er strikket i Drops alpaca på pinne nr 3 - strl 9 - 12 mnd, men i denne garn kvaliteten ble den nok nærmere 12 mnd. Krysser man selene bak kan den gå til ei snuppe på 9 mnd.
Den ligge rute på Epla butikken, ta en titt da vel.

Har også fått somlet meg til å ta noen skikkelige bilder av uglebootsene jeg har laget.




Strikket i samme garn som kjolen ovenfor. Det er 4 ugler på skaftet og en oppå "bootsen"
Disse ble større en det oppskriften tilsa, da jeg brukte annet garn en det var i den.
Disse er passe til et vidunder på ca 12 mnd.

Nå venter en bestilling på et hentesett og jeg har noen strømper gjøre ferdig - for ikke snakke om 2 babytepper....



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)