Mine sider.

20.03.2013

Nytt kamera...juhuuu

Da har jeg kjøpt meg nytt kamera folkens, Canon av merke.
Leste litt rundt på nett, forum og div innlegg - hva som passet en nybegynner som meg best, og kom da frem til denne varianten her:


Det var vel den billigste varianten i den "familien" der, til nybegynnere - tror herligheten kostet rundt 2400 kr.
jøpte med en bok også, slik at jeg muligens kan forstå litt av hva alt sammen er.
Har jo øvd meg litt i kveld - har laget hårbånd og smokkesnorer jeg har knipset bilder av.
Skal øve meg på lille Isabella på fredag...da skal hun få både perler og hårbånd med roser på. Så er det opp til meg å få til noe kreativt og artig.

Tror jeg skal få tak i noe stiv papp eller plater som jeg skal tapetsere og bruke som bakrunn, sammen med noe som kan fungere som gulv. Får snuse litt rundt.

Her Her kommer noe av det jeg testet kameraet ut på, her er det ikke tenkt så mye på bakgrunn eller stille opp ting i en setting.

Ugla fikk seg en ny runde foran kameraet.

Samma med Marky Mark...

Kosekluten lider av dyp depresjon, ikke kameraet sin feil, mulig det er meg....

Her er dette Mangolia treèt eller hva søtter`n det het...jeg venter isåfall på at det skal begynne å blomstre.
Testa nærbilde funksjonen her, me like. Har bare kjøpt kvister som står i vann jeg altså.

Et innslag av påskepynten jeg kjøpte på SIA design på Nordbysenteret.
Denne høna er redd sin egen skygge
ser det ut som, høhø.
Litt Rrrromanceeeeee......


Uglebooties i alpaca - farge: Camel.
Er det noen som er intrs i denne oppskriften så syng ut.
Da kan jeg prøve leite frem til siden jeg fant den på
og legge ut en link...bare ikke tid akkurat nå...


Så over til nye hårbånd....hurra....

Et stk hårbånd i hvit blonde med stor rosa blomst og fjær. Tror dette blir veldig fint på den lille prinsessa altså.

Dette minner meg om de glade 20 åra....

Dette båndet skal stå på snei...slik at fjæra kommer på siden av hodet og ikke rett opp.
Kanskje vanskelig og forstå, men poster bildet når vesla har blitt fotografert.

Rosa blonde med rosa blomster og hvite hjerte pærler, supersøtt da...

Dette båndet har blomster rundt hele. Jeg har limt på de hvite blomstene og perlene, slik at
det blei litt mere "action" - får se om det duger til lille isabella da.


I grunn det jeg hadde i dag...som dere ser, jeg er ikke akkurat proff enda, men syns heller ikke det var alt for ille til å være første gang... for alt jeg vet er det ganske ille, hehe.
Greit forbli uvitende akkurat om den delen, en så lenge.
Har jo bilder fra andre vinkler osv osv, men det får holde med disse for denne gang.

Klokken er mange og jeg er trøtt, natt, natt alle sammen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)