Mine sider.

19.01.2013

På tur med lille trille og søster`n.


I går var jeg på tur med mini søs og lille trille, altså tantebarnet mitt.
Hun er på flyttefor så jeg var med for å se på den nye leiligheten hun skal flytte til.
Så nå gleder jeg meg til solfylte dager på verandaen, med strålende utsikt over Oslo by, hav, båter og i det heletatt - late seg på verandaen der.

Har heklet en ny lue som vesla fikk prøve, hun virket fornøyd hun så jeg fikk tatt noen kjappe bilder i bilen etter vi hadde skiftet bleie.



Så søt da, gleder meg til å ta blider med fotograf og alle produktene - håper bare hun er i slaget den dagen, ellers kan det fort bli sirkus norseth på sitt beste.

God helg folkens, vi snakkes.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)