Mine sider.

17.01.2013

Babyzonen på facbook - vinn uglelue.


Vinn en uglelue. Klikk på linken og følg instruksene :)

Da har Babyzonen kommet med egen facbook side. Mye styr altså, men blir så bra når den er oppe og går 100%.
skal avgårde til fotograf og fotografere klær og barn i skjønn forening i slutten av Januar, så da blir det litt mere proffe bilder en de som ligger der nå.

Har en del bestillinger om dagen og sitter her og panisk prølver å få det unna, tror nesten jeeg må få meg noen undersåtte om det blir mye mere nå. Og jeg håper jo egentlig at det BLIR akkurat det.

Baby klærne går kun opp til str 12 mnd, så det går ig runn fort unna, men jeg har jo den andre butikken min også og kommer bestillinger inn derfra også.
Gøy da - er strålende fornøyd jeg altså.

Legger ved et bilde av den siste modellen av uglelue senarioet mitt, supersøt lita frøken men flink mamma som tar bilder.

Produktbilde

Klikk deg inn på siden og bli med i trekkningen om en slik uglelue. Babyzonen

Får hive meg rundt få inn de siste bildene.
Vi har planer om sammarbeid med fotografen som skal ta bildene for meg, så følg med - blir mye morro og premier å vinne :))

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)