Mine sider.

13.11.2012

Litt av hvert på en tirsdag.


Har laget litt jule dingsedangser i dag. Meningen var lage en konglekrans, men det ble en kulekrans. Fant en på min googel jakt, den var i blått og driiit fin. Men finner jeg blå julekuler?? NOT!!
Synes jo blått og sølv er så fint da...
Blei en sølvkrans med litt hvitt på og blei faktisk ganske så fornøyd.
Varmet opp limpistolen og limte i vei. må nok ha mere lim, for gikk en del staver. Har den lille varianten så kanskje ikke så rart.

Her kommer kransen, syns den blei lekker jeg altså.






Neste prosjekt er å lage en i lilla :)

Blei også litt kongle stasj. Var ute i skogen og plukket litt kongler for en tid tilbake. De har fått ligget tørke seg på et fat. Noen sprayet jeg med sølvglitter og en del med snø spray.
Limt på noen "opphengs sløyfer" fra Ikea - praktiske saker. Noen hadde jeg blå perler på og andre rosa pynt fra Plantasjen oppe på selve båndet.

Limte først på sløyfebåndet, så perlene rundt og en i tuppen av kongla.



Her er også en den rosa varianten, alt hengt til
spott og spe på trollhasselen min :)



Så blei det litt gammel motiv stasjing. Dvs servietter og lim. Pyntet noen stjerner og vips var de litt mere chabby en da jeg startet. gjorde det samme på enkle julekuler i sølv. Blei litt mere "koslig" da.




Disse er ikke helt ferdige, skal ha på noe snøspray og greier og mulig pensle litt stempel farge i rundt serviettene for å få en enda eldre "look"

Til slutt blei det er par lys og en fyrstikkeske som blei gjort ferdig. Da hadde jeg gjort mitt for i dag synes jeg :)

Da ønsker jeg dere en god kveld og en flott uke videre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)