Mine sider.

02.10.2012

Hurra for mamma som fylte år.


I går var jeg på bursdag hos mamma`n min, fikk servert ribbe med tilbehør, som smakte utmerket.
Egentlig er jeg ikke så glad i slik mat, men i går smakte det rett og slett drit godt.
Jeg hadde laget ostekake...med for lite kjeks, hehe...pytt, pytt, hele kake blei borte så så ille kunne den ikke ha vært. Det kan jeg vel skrive under på selv!!
Hadde også laget cupcake`s til mamma. De ble pyntet i en fei, så ble ikke så veldig fancy denne gangen. Ble sjokolade topping. Disse muffinsene skulle vise seg ikke gidde "ese" ut slik de pleier, så blei i grunn litt for flate. Hadde jo egenproduserte wrapper`s og greier - med "mamma" tema. Men de blei spist opp til slutt så regner med størrelsen ikke hadde noe å si, hehe - isåfall ikke i dette tilfelle.




 
Her har jeg printet ut motiver på hvit kartong, som jeg klippet til og limte sammen. Slik at du får motiv på begge sider. Satte et grillspyd av tre i midten - fås kjøpt i de fleste dagligvare butikker - for senere stikke hele stasen i midten av den ferdig pyntede cupcaken.

Slik ble resultatet




Bursdags hund som seg hør og bør i et hus fylt med hunder.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)