Mine sider.

14.08.2012

Sent i natten.....


Slenger innom med et par linjer før jeg tar kvelden.

Lagde et par baby booties i går på bestilling.
Heklet de i tynn alpakka fra Sandnes, brukte dobbelt garn.
Garnet er veldig mykt og deilig, men koster jo skjorta....47 kr for 50 g!!!
Brukte en skjønn lilla farge. synd det er så dyrt, lønner seg ikke bruke til store prosjekter som skal selges.

Disse lager jeg på bestilling, og selger for 180 + porto
Disse på bildet er strl 10 - 12 mnd.
Måler 10,5 cm fra hel til tå.







Her er samlingen min med hårbånd.
Må ta nye bilder i dagslys, fargene på bildene der de er et og et er jo helt på trynet, hehe.

Skal lage noen mobilvesker også, alt testet ut en - og har flere under bearbeiding i hodet mitt, så vi får se hva som kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)