Mine sider.

12.08.2012

Lyseglass og div annet.


Har heklet noen lyseglass i dagene som har vært, et par tøfler og en slik sak man kan pynte med på lokk til krukker og glass.

I dag har jeg produsert hårbånd, men det for jeg blogge om neste gang, ikke helt ferdig med alle enda.
Skal i gang med noen vanter straks også. er alt for mye jeg har lyst til å lage, phu.

Her kommer det litt bilder fra ukas produksjon ;)


 Tøflene jeg har laget. Brukt Mandarin classic og Mandarin petitt.
Disse er i strl 40

Pris: 160 kr



Lyslykt som passer tomatpure glass.
Pris: 75 kr



Lyslykt som passer tomatpure glass.
Pris: 70 kr



lyslykt som passer til tomatpure glass.
Pris: 70 kr.




Pynt til å ha på glass og krukker. Pyntet med rosa på toppen.
Pris 115 kr.


Håper dette kunne være til inspirasjon for noen - Ha en fin søndags kveld videre folkens.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)