Mine sider.

18.08.2012

Enda en uglelue som er ferdig.




Fått ferdig enda en uglelue, ble ikke booties til denne, så langt har jeg ikke kommet.
Valgte en lilla fra Mandarin classic denne gangen.
Sammen med hvit ble det en "ren" og pen "look" på luen. Gått tom for lilla, så må shoppe et nøste til Mandag, slik at jeg får laget booties til.... mulig jeg bare selger lua uten, får tenke på det.


Ønsker du å kjøpe lue, tar jeg kr 220 for disse. for sett med lue og babybooties tar jeg kr 400.-
Dette gjelder strl 0 - 6 mnd.
Skulle du ønske annen strl blir det et lite tillegg i prisen :)

Ikke fått tatt så bra bilder denne gang, gikk litt fort. Ser at lyset skinner litt vel mye på ugla mi, meeeeeeeeeen den får tåle det en så lenge. Kunne ikke vente med å få lagt den inn her :)


Her er begge "uglene" mine, fine ikke sant??

Har også heklet glass #brikker", slike man har under glasset for å unngå ringer på bordplate, eller brukes som demper om man har glassbord slik som meg. Ble 5 slike i div farger + en større brikke man kan sette godte bollen på.... eller hva man måtte ønske.
Har igjen å feste alle trådene og presse de litt.

I mens kan jeg jo legge inn de 2 mobil holderne jeg har laget.

Denne er grå/blå og lukkes med hempe. Pyntet med to blomster med perle.
Måler. 13 * 9 cm
Pris. 110 kr




 Så har vi den rosa......


Pyntet med blomst med perle.
Samme mål som den over, altså 13 *9 cm
Pris: 110 kr

Skal lage flere, men ting tar tid, er så mye jeg skulle ha laget....

Vel får sett ig ang med å feste tråder...juhu..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)