Mine sider.

27.06.2012

Prinsesse kåpe.

Da har jeg endelig blitt ferdig med prinsesse kåpen.
Den er strikket i Alpha og er i strl 6 år.
Strikket den samme i strl 1 år og det gikk myyyyyye fortere, hehe.

Fikk satt i noen rosa knapper og presset den lett, da ble den sååååå fin atte.
Den lykkelige eier kommer og henter den i morgen, eller moren til den lykkelige eier er vel det korrekte.

Strikker gjerne på bestilling. Denne i strl 6 år tar jeg 600 kr for, prisen justeres etter hvilken strl du ønsker.


Sengeteppet som skal til samme "eier" vokser stadig. Men har så ange prosjekter både til den ene og den andre så ting går ikke akkurat i rasende fart. Får knapt laget noe av det jeg har planlagt til julemarkedet.
Men skal ikke klage, veldig greit å være sysselsatt med noe man liker, og samtidig tjene noen kroner på det :))

Lager også bursdagsgave til en venninne, men de bildene kan jeg ikke poste før etter hun har fått gaven.
Kan si så mye at den er egenkomponert :)))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)