Mine sider.

20.05.2012

Kluter på bestilling.


Da har jeg blitt ferdig med et sett grytekluter og 2 kjøkkenkluter som jeg har laget på bestilling.





Garn: Mandarin petit.
Gryteklutene er doble med sort bakdel som er heklet i staver.
Kjøkkenklutene er strikket dobbelt. den ene er strikket i jukse vrangbord og den andre med ruter av rett og vrang.

Pris: 300.-


Enkelt og greit arbeid som ikke tar alt for lang tid å gjøre ferdig.

Driver også med 2 puter som jeg har fått på bestilling.
Den ene er snart ferdig, mangler 1.5 omg og slutt kanten rundt, og selvsagt monteringen da.

Her har jeg kommet litt avgårde.
Hekler kun etter et bilde på nett - og bildet er ikke sånn super bra.
Jeg hekler med litt tykkere garn og nål, så det blir jo en liten forskjell, men synes jeg har greit holde mønsteret bra.

Her er det kun 1.5 omg igjen, før kant "blonden" skal på.
Så er det montering, blir hvitt putetrekk.
Lukkingen har jeg ikke helt blitt enig med meg selv om. Knapper eller knyting, tror jeg må se an under veis.

Har bestilling på 2 store pledd også, så nok henge fingrene i ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)