Mine sider.

14.05.2012

Gullbrev - noe tenke på.



Har ofte sett denne annonsen eller reklamen, vet ikke hva jeg skal kalle det, med han animerte mannen som tar i mot gullet ditt.... er vel mere en sannhet at han kjøper gullet ditt.
Det er jo mange som sitter på gull i form av smykker osv som de ikke bruker, så hvorfor ikke tjene en slump på det? Det er ganske enkelt, i grunn bare logge seg inn på Gullbrev og fylle ut den infoen de spør etter, så sender de deg en konvolutt hvor du legger gullet, og info du skal fylle ut. Det er ganske enkelt forklart hvordan du skal gjøre det på infoen som følger med, så det skulle være enkelt for de fleste fylle ut dette.
Jeg har faktisk bestilt meg et slikt gullbrev nå, har en ring fra en x jeg ikke trenger, like godt få igjen pengene for den, hehe-
Egentlig har jeg noe annet gull også, men tror det ligger på loftet til mamma, finner det vel ved en eller annen rydde seanse i fremtiden.
Når du fyller ut navn og adr på siden jeg har linket til, får en melding på sms og en kode til din side.
Der logger du inn, legger inn kontonr ditt.... og der vil du også få tilbakemelding på hva gullet ditt er verdt og penger på konto.
Ganske genialt da :)

Venter spent på hva ringen er verdt, sikkert ikke mye, men den ligger jo bare og slenger, da tar jeg heller no penger....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)