Mine sider.

03.04.2012

Pute prosjekt.



Til salgs: 280 kr

Da har jeg fått sammen en pute også, av lapper selvfølgelig.
Den er heklet i Tuva bomullsgarn, den turkise fargen som er i puta og på kanten rundt er garnet Mandarin.
Oppskriften er halvveis egen komponert, men hadde hjelp fra Drops sin nett side atter en gang.
Baksiden av puta har jeg funnet på all by my self.
siden jeg er så uhyggelig romantisk, blei det 2 hjerter. Heklet og sydd på for hånd.
Mangler bare putefyllet og et par knapper som holder sulamitten sammen men det får jeg fikse i morgen den dag.



Her er jeg nesten ferdig, var noe lei av å hekle baksiden, blææææ.

Kanten rundt puta.

Baksiden av puta, mangler bare knapper - ja og selve puta da, hehe.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)