Mine sider.

15.04.2012

Mere strikk.



Har strikket en rosa kåpe i strl 1 år ( Går fort med slikt smått så er stor tilhenger av slike plagg )
Oppskriften fant jeg i Allers som kom ut 26 Mars i år, nr 13 for å være nøyaktig.
Den er strikket på pinne og heklenål 4 i garnet Alpha. ( 15% ull - 20% alpakka og 65% akryl ).
Brukte vel 3 nøster a 50 gram på str 1 år. Oppskriften går helt opp til 12 år.
Ganske enkel jakke, men synes oppskriften var litt "tungt" skrevet. mulig jeg må ha det inn med tannpirkere da.
Droppet lommene, syns ikke det blei noe fint på en så liten strl, men på en større en vil de ta seg bedre ut.

Denne er for salg i min  EPLA BUTIKK



Knappene består av 2 knapper sydd oppå hverandre, men dette kan man jo velge helt selv.
Jeg strikket noen hemper av lm siden knappene var sås tore at det ikke gikk kneppe de slik oppskriften fortalte.




Håper den falt i smak hos noen av dere da :)

Til salgs: 350 kr






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)