Mine sider.

15.04.2012

flere varer til min lille butikk.

Driver også med et pledd i oldemorruter, denne gangen i tykkere garn og mye større ruter. Skal hekle det stort og fint, slik at man kan varme seg under det på kalde vinterdager.



Det går i hvit, rosa og grått og er heklet i garnet Ulrikka som kjøpes på nille. Kjempe digg garn og fine farger.

Har også en lappe genser på gang til tantebarnet mitt, men hun syntes ermene blei så trange så jeg må hekle de på nytt. Takk og lov at det var en kort ermet versjon, så det skal jeg vel greie bli ferdig med i løpet av Søndagen.

Neste prosjekt er da enda en lappegenser, bare i andre farger og litt annerledes satt sammen. Satt ammen etter mitt hode, hehe, så da får man bare vente å se hva som kommer ut av dette.

Legger ut ferdig produkter når jeg er ferdig. ( Ganske så logisk skrevet...eller hva? )


Neh, nå tar jeg natta, er sent for en natterangler som meg....tudelu og natti natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)