Mine sider.

17.04.2012

Romantikk til ei lita frøken.

Hola alle sammen:)

   I dag har jeg kjøpt en søt liten piknik kurv til tantebarnet mitt, hun har ikke fått den enda da, må jo pakke den pent inn med slufser og slikt.
Regner meg at jeg blir bedt på traktering med tiden. Godt det ikke er det største servicet som eksisterer, reine dietten måtte spise og drikke av noe slikt.

Her ser dere herligheten, ganske så romantisk.

Kjøpte det på Kremmerhuset på Ski storsenter, de hadde ikke rukket pakke de ut av pappesken før jeg hev meg over det. måtte bare ha det.





En miniatyr vinflaske oppi her, så tenker jeg det hadde blitt fart i vesla, hehe. Skal tidlig krøkes.




Til salgs: 550 kr



Ble også ferdig med genseren hennes i dag.  Brukt en oppskrift som stod i dette bladet
Må bare si at den var ganske liten i strl, så skal noen hekle denne, så velg større strl en det du tror du trenger. Jeg måtte lage ermene på nytt, da de blei trange.
Heklet strl 4 år og det ble nesten for snaut til snuppa som fyller bare 3 år nå i sommer.

Fikk justert litt på ermene, som jeg måtte hekle på nytt. La opp flere masker så de blei litt mere romslige.

Jeg og søstern fikk kjøpt noen knapper ha opp på den ene siden. Heklet bare hemper av lm og sydde på knappen, vips var jeg ferdig.

Skal hekle en til i litt annen fargekombinasjon som jeg legger ut for salg.

Slik ble resultatet.












Vi snakkes om ikke så lenge, har flere prosjekter på gang.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)