Mine sider.

22.04.2012

En vest ble til.




I går var jeg på Bogerud og der blei det jo til at jeg kjøpte noe garn, men visste ikke helt hva jeg skulle bruke det til.
Men man vet jo råd.... det blei en vest ut av det. En enkel sak jeg fant på denne siden Picles
Her er det en del gratis oppskrifter og oppskrifter du kan kjøpe.
Så da blei det denne vesten.

Til salgs: 200 kr

Satt på noen store knapper og det blei ganske tøft i grunn.
Den er strikket i Viking naturgarn på pinne 7 - jeg modererte oppskriften litt siden garn og pinne strl ikke passet helt etter hva som stod der.
Denne er i strl 1 år, var den oppskriften som var gratis.
Men er vel ingen sak strikke til eldre, oppskriften er ganske enkel.

I dag har jeg heklet en smekke til, en gammeldags variant jeg bare fant bilde på. så prøvd etterligne med en liten vri ala moniqye.
Skal legge ut bilde av den i morgen, akkurat nå er jeg litt for daff til å starte opp med foto.

Ha en god natt alle sammen, vi sjåast.






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)