Mine sider.

21.12.2011

Litt hobby virksomhet må til.




  I dag har jeg mekka noe papirposer med julemotiv. Var å kjøpte posene på Hobbykunst like borte i gata her. Det var salg på en del jule ting, så fikk med meg to ark med julemotiver også. Tanken var å lage fyrstikkesker med motiv, som sagt så gjort. Resten av kvelden skal jeg ikke gjøre en skiiiiiiiit, så det så.





Har brukt klistre"puter" som jeg kaller det, til å sette på motivene.
På disse posene ovenfor har jeg kjøpt et ark hvor jeg presset
ut motiver og "tapet" det på.
Klistre putene er dobbeltsidige og tykk, slik at motivet
kommer litt opp fra underlaget.

Her har jeg klippet ut motivet fra et ark jeg kjøpte, og festet det
 på samme måte som de andre.


Noen av eskene har jeg dekket med papp  i ønsket farge før jeg limte på bildet.
Andre har jeg limt bildet direkte på esken.
Her er eskene slik de ble :)

Fortsatt god jul folkens.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)