Mine sider.

22.11.2011

Julegave pakking.

Merkelapper
Til søstern jo...
I år har jeg vært så flink, at jeg har startet med gavene ganske tidlig. I kveld pakket jeg inn de første pakkene så nå er helvete løs. Putte de i rett pose slik at de kommer frem der de skal osv.

Nå liker jeg gjøre litt "ekstra" ut av innpakkingen, det er jo halve moroa.
Så fikk nå brukt opp en rull med gråpapir og noe blonde bond fra i fjor.
Nå må jeg ut å handle litt mere papir og sette fantasien i sving.

Merkelapper er jo også ganske viktig. Så stakk på nett og fant en del "vintage" bilder som jeg printet ut på foto papir - og vips hadde jeg koselige merkelapper til gavene.

Litt tape og klistre stasj, vips hadde jeg fått ferdig pakkene - ja noen av dem, more to come :)


Et bånd jeg fant i kassa med det rare i, en liten
klesklype og eget mekka kort.
Synes sønnen skulle få et hjerte som merkelapp
han blir nok overbegeistret for det, hoho.





Ble jo en liten flott haug dette her, greit være i gang!!

Bare glede seg til å pakke ut nå ....:)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)