Mine sider.

05.10.2011

Å sove eller ikke sove, det er spørsmålet.

.....Eller ikke!!!
 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hvilken artig natt da, vet ikke om jeg sov eller ikke. Trooor nesten jeg svimte av et par sekunder, før den hersens katten begynte å breke, da skulle den ut!! Ellers greier den katten faktisk mjaue veldig høyt, men det gjelder visst bare når den skal inn. Fryktelig irriterende samme hvordan den mjauer, i hate it!!
Man ligger jo liksom der da og snur seg, gnur seg fra side til side i håp om å sovne inn, ja ikke for godt, men for noen timer, men nei. Og brått HAR man sovnet da og våkner av at det er så varmt, må vrenge av seg fillene man så anstendig hadde dratt på seg, bare for å bli liggende og glo- Ikke har jeg lyst til å se på klokka, da blir jeg jo psykisk nedbrutt. Men når lyden av bilen til avis mannen, som spinner utenfor her, når mitt indre øre, så sier jeg stygge ting inni meg!!

Da må klokka være ihvertfall halv fem! Oppå dette er jeg fryktelig sulten, men kan ikke stå opp begynne å kokkelere, har en sperr inni meg som sier at det er ikkje braaa! Etter å desperat prøvd og stilne sulten med noen artige drops som jeg kjøpte i Vegas, noe som selfølgelig ikke funka, får jeg grabba til meg en yt fra kjøleskapet. Nå 10 min etter jeg desperat  har fått den ned i magen, kjenner jeg at den gleden med å føle seg et mikrogram mettere....ikke vil vare mere en i fem minutter til, max!
Etter diverse do besøk og litt mere gnuing, var det tid for å slå på pc`n, kan jo sjekke ut alt fra jobb til reiser, som jeg nå er ferdig med, kan jo bli trøtt av de stive prisene som lyser mot meg, men nei. Blei vel nesten bare irritert, haha. Ellers er det merkelig stille utenfor, har jo blitt lyst og greier, men siden jeg bor i en kjeller og har en rømningsvei bare de på 120 og 30 kg kan komme ut av, er det takk og lov ikke så mye lys som siver inn. Kan ikke fordra å sove når det er lyst og i grunn ikke på dagtid ever, om jeg ikke er syk da. Vet ikke om søvnproblemer går unner sykdom??? Fått noe tabletter av legen som skal en tid før man skal sove, med et stoff som finnes

 naturlig i kroppen og som skal hjelpe meg, melotanin . du har jo disse solbrunings tablettene med nesten samme navn, pleier surre med de...kanskje jeg skal ta begge deler? Bli brun mens du sover som en unge, haha.... praktisk.¨

Såfall ikke prøvd disse tablettene, men vurderer slenge hele pakka innabords med resten av spriten jeg har stående her, muligheten for å sove lenge og være uthvilt bør jo være tilstede da. eller tidenes hangover -

ja akkurat som jeg IKKE har hatt den i år..... men da sov jeg fader meg hele dagen og natten med, med unntak av våkene stunder som var litt små kvalme. Et par uker i den tilstanden tror jeg hadde gjort susen for kiloene jeg skal gå ned, mulig jeg hadde blitt litt vel slækk i systemet, så er vel ingen vidunder kur akkurat. Fuglene synger hører jeg og den hersens katta driver å vaker utenfor her, mangler bare et skikkelig uvær og litt kloakklekkasje her nå. Da tror jeg at jeg hadde gått ut av døra og så angt jeg kom i nordgående retning for aldri å vende tilbake!
Som siste desperate handling får jeg vel lese litt, kan jo hende jeg svimer av!!


God natt eller god morgen.... velg selv.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)