Mine sider.

24.09.2011

Lørdag i September...

Tja, hva skal man finne på da liksom, alt er jo skrudd opp og på plass i leiligheten. Meeeen alltid noe som kan fikses da.


Har jo et artig "bar skap", men likte ikke helt fargen. Det er egentlig litt jug, fargen er kul, men matcher ikke inn hos meg, jeg er veldig "hvit" av meg.
2
1
Så da blei de hvite da, har jo enda igjen litt av 3 liter`n jeg brukte på møblene.
Blei affal slik her da.





3


4










Så da er det bare vente på en fest så en får tømt noe av dette skvipet, så jeg kan fylle på med nye flasker :)




Malte 2 slike i 2 forskjellige str, mens de tørket dro jeg på en liten shopping runde med søster`n.
Siden jeg hadde lånt bort kortet mitt til sønn min kvelden før og selvfølgelig hadde glemt å få det tilbake.... ble det ikke mye shopping på ho mor.
Da måtte søster`n bistå med noen få kroner - så gikk jo greit.


Kjøpte disse blomstene på Europris, 14 kr stk billig og funka flott i vasen sin.
                   











Ellers har jeg jo blitt gammel kjærring i følge min sønn, jeg strikker tross alt.
Vel det har jeg alltid gjort fra så lenge jeg kan huske, men hatt lange pauser, for føler meg jo faktisk litt kjærring der jeg sitter og klirrer med 1r og 1v med strikkepinnene mine - men shit la gå-
Driver meg en julegave til niesen min og det er greit begynne i god tid.
Ferdig med første del, nemlig : lua.
Den blei slik:



Søt liten sak med noen snodig "blomster" som semekeks på med hjelp av min eminente sy kunnskap ;)
Beg på " del nå som er hemmelig, så kanke skrive så mye om det.... sukk, men får satse på at det blir bra :)


Da tar jeg kvelden, snakkes.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)