Mine sider.

21.06.2011

Hotell livet...akk ja.

Her sitter jeg da, i Ski på Thon Hotell og nyser og snørrer. Livet er herlig dere.
Slik kan det gå når man våkner opp en morning, planter beina utenfor senga i koma tilstand... man venter ikke å tråkke i noe vått så spruten står rundt leggene.
Men den gang ei, slikt bør man forvente... for jaggu var ikke alle gulvene i leiligheten fylt med VANN!
Ca litt før åtte en Tirsdags morgen, helt normalt det vel?
Trøtt som jeg var, raste de få oppegående hjernecellene mine i langsom fart, opp til topplokket og da de nådde frem til en eller annen kobling der oppe, fikk jeg vasset meg frem til bade døra og lukket opp den. Trodde nesten jeg hadde glemt skru av krana og at badekaret var fullt - hadde jeg enda HATT et badekar,
meeeen det har jeg ikke!!! Vannet fosset ut når jeg lukket opp og da fikk jeg jo se hvor det kom fra nemlig sluket i dusjen. Det boblet opp artige bobler, akkurat som når man fiser i et badekar, dog noe kraftigere her og med en aldeles nydelig brunfarge!!
Jeg satt meg ned på toian, med vanne godt oppetter leggen og gjorde mitt, det som kommer inn må ut igjen - tross vannlekasje!
Ringte en kvikk tlf opp til han i 2 som kom ned som et olja lyn og bannet før han blei borte igjen.
Vel tilbake hev han inn en pumpe og fortalte at brannvesenet kom...
Shitt tenkte jeg der jeg stod i trusa, best få på seg fillene!!
Tross alt hatt en dialog med visse brannmenn Lørdagen før i en beruset tilstand så bad pent til de øvere makter at det var ett annet brannlag på vakt  - en det jeg hadde møtt på fest, haha - ganske så ironisk, festelig, komisk og ikke minst flaut...om DE hadde toga inn.
Hadde FLAKS, dette var noen andre karer, var redda fra total ydmykelse, om ikke annet!!!
Det blei nå jobba både med det ene og andre da disse brannfolka kom, vannet forsvant.... ned i sluket, resten ble sugd opp av en fancy stor støvsuger sak.... og det var jo tross alt kloakk i alt dette, så følte ecoli bakteriene bare sneik seg all over.
Allt av møbler og ting....måtte kastes, resten blei pakket og kjørt bort på lager.
Jeg som hadde kjøpt alt nytt Oktober i fjor...for et pes..... blei litt matt akkurat da.
Ny handle runde, det frister ikke akkurat!!
   Så var det fange katter, en hit og en dit - den siste må jeg reise å mate, for hun er jo nesten aldri hjemme, ikke sett snurten av henne de gangene jeg har vært der.
Vel, vel, det får nå gå som det går.
Etter over 14 dager på hotell har jeg jo begynt bli vant med det, men gud så kjedelig...ikke en dritt ta seg til.
Passer bra jeg har blitt syk da... så kan jeg ligge snørre og nyse her inne for meg selv.
   Kom noen folk for å vaske og sette inn en luft fukter, var reine tropeskogen der inne til tider, helt forferdelig luftfuktighet..
Må si både brannvesenet og vaske selskapet var kjempe hyggelige og hjelpsomme, selv om det helt sikkert var en drittjobb så tidlig på morran - men en stor takk til dem:)
Alt måtte rives i leil, gulv og vegger....badet må pigges opp - fliser og alt.... ekstra kjekkt for han jeg leier av, som hadde gjort jobben selv for ikke lenge siden - skikkelig surt veit jeg.!!!

   Snart er det ferie - 6 dager til jeg drar til VIVA LAS VEGAS!!!
Da får kloakk og vann bare ha det så bra, får jeg heller ta til takke med ørken, støv og hete. ( - les penkjole, drinker og hunks ;)
Godt jeg har god fantasi om ikke annet ;)
Håper på et godt høst salg rundt om i diverse møbelkjeder, slik at jeg kan gjøre et skikkelig møbel skup.
Synes jeg fortjener det...faens ork skulle erstatte alt det praktiske jeg hadde greid stue inn i min lille leilighet!!!
Får brette opp ermene og gå i gang...igjen vel!!
Hurra for kommunen og tette rør i naboveien.... og takk for at jeg fikk dritten inn til meg....:)

Lille John som vekte meg, han var en smule fuktig på potene.

Møkk i kattedassen og like mye møkk på gulvet.

Deilig basseng på badet da... jiffen flyter så fint atte.

Kjøkkenet - nice :(

Og jeg som digget denne soffaen.... sukk.

Greit med ledninger osv i vann - ikke rart sikringene gikk, hehe...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)