Mine sider.

10.05.2011

Sol , Sol og Sol

   I dag sov jeg leeeenge og det var utrolig deilig.
Denne uken har jeg en oppgave i studiet hvor jeg skal registrere alt jeg spiser i en kostholds dagbok.
Kanskje lett og jukse, men ikke denne jenta nei.
Veel.
Jeg prøver være litt flinkere med hva jeg spiser denne uken, ellers blir vel denne dagboken full ting som burde være nei mat og måtte vel brukt flere sider pr dag, hehe.
notere alle småsjokoladene jeg elsker over alt på denne jord.

Men startet dagen bra da, ute i solen på den lille plattingen min.
Blei litt frokost der, som jeg nøye førte ned på skjemaet mitt.
Deretter var det og lese litt om insulinresistens før jeg vandret meg en tur på trening.
Resten av kvelden har jeg vel ikke gjort så mye fornuftig, skulle lese mere, men frustrerte fruer vant kampen med ernærings boka og deretter ballet det seg bare på-


I går hadde vi en overraskelses fest for søstern som ble 29.
vi hadde laget lavkarbo pizza og bakt sjokoladekake.
Så da blei det litt "dritt"  historier da utover kvelden - jeg har jo noen gode på lager, sukk.
Noen må jo stå for underholdningen.
Hurra for søster`n!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)