Mine sider.

08.05.2011

Pasta salat med kylling og dressing.

* Del en halv kylling i biter med fingrene og ha det i en bolle.
* Kok opp pasta, jeg brukte pasta skruer av fullkorn, hvor mye bestemmer du selv.

Jeg har i grunn brukt rester av forrige salat jeg lagde.
* Sukkererter
* Reddiker
* Agurk
* Cherry tomater
* Oste terninger
* Gult eple

Jeg har surret pesto smør i pastaen når den var varm og helte hele sullamitten oppi bollen med grønnsaker og blandet alt sammen godt.



Lagde dressing av:

* Rømme
* Creme fraich
* 1 eggeplomme
* Salt, pepper, chili pulver, paprika pulver
* Hakk et hvitløksfed

Rør alt sammen i en liten skål.
Jeg tok 50 - 50 av rømme og cream fraichen, var det jeg hadde stående.

Fikk skryt av denne av middags gjesten min, og det skjønner jeg, god var den, hehe.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)