Mine sider.

01.03.2011

Rygghelvete!!!

Denne uka har det ikke blitt noe trening, grunnet en smell i ryggen så det sang i går!!
Og den greide jeg pådra meg i soffa`n mens jeg så ski vm!
gud vet når og hvordan det skjedde, men brått greide jeg ikke reise meg nesten.
så kan si jeg får trent knipe muskelen, kommer jo knapt opp i tide så jeg rekker det aller helligste!
Og har man feks en kvise på nesa, nytter det ikke bøye seg fram for skvise den, for da hogger det i.

Det er best og holde seg oppe når man først har greid reise seg, men kan jo ikke drive gå rundt her på mine
50 kv i ring, det blir litt kjipt.

Siden jeg driver å skriver bok, så må jeg sitte og det er IKKE gunstig i lengden.
Hadde tenkt å ta meg en tur ut å gå, men jeg droppa det glatt, men i morra....ja da skal jeg nå greie karre meg ut. Blir demotivert av slik her, nå som jeg var så godt i gang med trening og greier ;(
Død og pest over ryggen.... akkurat som det hjelper...NOT







I`ll will be back..... det er sikkert!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir glad om du legger igjen en kommentar :)